Rok 2019

23.01.2020 00:00

    Rok 2019 je už minulosťou. Brixi sa po dlhšej odmlke opäť zúčastnil výstavy, premiérovo v triede veteránov a získal svoj prvý titul BOV. Ďalšej výstavy v Košiciach sa zúčastnil už len ako môj sprievodca, nakoľko som organizačne vypomáhala pri realizácii výstavy. Jesennú sobotu sme si spolu užili na výstavisku, spoznala som nových ľudí, stretla známych, videla som niekoľko nových welšov, ktorí merali cestu až k nám na východ. A v neposlednom rade som mala čas pozorovať profesionálne posudzovanie pani Ridarčíkovej a po výstave aj možnosť sa s ňou porozprávať.

  

Brixiho účasť na výstave, za fotku ďakujem Evke Barbušinovej

    V spomienkach sa ešte vrátim k letu a našej úžasnej dovolenke (samozrejme aj s Brixim) na Orave, v malebnej dedinke Sihelné. Bol to týždeň perfektného počasia na turistiku, hory neboli preplnené turistami, ako je tomu napr. v Tatrách. Dni s túrami sme striedali s inými oddychovými aktivitami. A tak sme si vyšli do Sedla Beskyd medzi Oravou a Kysucami, a späť na stanicu Tanečník sme sa zviezli vláčikom, alebo sme si zaplatili plavbu malou loďou po Oravskej priehrade a prešli sme sa po Slanickom ostrove, prezreli sme si kostolík. Naši psy mohli ísť všade s nami, okrem Oravského zámku, samozrejme. To dostali deň oddychu na chate, čo celkom privítali a statočne ho prespali.

z terasy našej "dovolenkovej" chaty sme mali úžasné výhľady na dolinu

Pilsko

a výhľad z kopca Pilsko na Oravu a Oravskú priehradu

Modralová - najsevernejší bod Slovenska

pokorili sme aj Babiu Horu, pri výstupe a vzostupe sme zažili úplné aprílové počasie - slnko, vietor, dážď

plavba po Oravskej priehrade

 

    Zvyšok leta sme trávili na našej chalupe, na výletoch alebo niekde pri vode. Začiatok jesene Brixiho potrápil problém s prostatou, ktorý sme vďaka našim veterinárom z M-Vetu úspešne preliečili (a ja dúfam, že sa už zápal nebude opakovať). Po preliečení som dala Briximu urobiť kontrolné testy na krv a stolicu, výsledky boli nadmieru uspokojivé. Takže Brixi je aj vo veku 9 rokov stále fit. 

bobria hrádza nad Vyšnou Pisanou

 

A teraz sa teším z mrazivých dní a vychádzok zimnou krajnou. Len ten sneh chýba :-(