Novinky od leta

29.11.2021 12:26

Tak, a je nás o 4 nohy v domácnosti viac. Rozhodnutie priviesť domov šteňa zrelo dlho. Prišli však prekážky v podobe Brixiho úrazu, potom zas COVID.

A život zariadil, že som čistou náhodou kontaktovala p. Slávikovú z Ružomberka, ktorá mi potvrdila plánované nakrytie jej sučky Ruby (Ingleton Minebea) s krásnym mladým psom Bruce Panibas (jeho sestra Bexie sa mi veľmi páčila na výstave v KE). Oboch som poznala z našich klubových výstav. Krytie sa zadarilo, šteniatka sa narodili a dokonca psíci, a ja som mala možnosť si šteniatko vybrať. Boli to nádherní 4 fešáci, výber bol ťažký. Nakoniec voľba padla na malého šibala so zeleným obojkom. A tak sme si 20. júla šli do Turian pre malého Tasa. 

 

ešte doma s bratmi

malý krpec Taso s veľkým bratom Brixim

 

Brixi sa síce nadšene netváril, ale je to trpezlivý starý pán, vydržal a drží dodnes, už si asi aj zvykol na malú piraňu, ktorá ho nekonečne miluje a otravuje. Prvé 2 týždne sme strávili na chalupe a vlastne sme tam s malými prestávkami boli celé leto. Prvé dni sme (kvôli Briximu) absolvovali večerné prechádzky s malým Tasom v košíku (našu trasu ešte nezvládal prejsť sám a Briximu prekážalo, keď sme mali šteňa v náručí).

 

Taso sa bez problémov u nás aklimatizoval, prispôsobil nášmu rytmu života a my sme si opäť museli zvykať dávať pozor na topánky.

V septembri sme len tak z recesie absolvovali prvú výstavu v triede šteniat, kde aj napriek nepriazni počasia dostal Taso krásny posudok, on si však viac užíval hrania sa a zoznamovania s inými psami, bol to priestor na jeho socializáciu.

Je to malý nezmar, povahovo aj typovo úplne iný ako náš dôchodca Brixi. 

Dnes je Taso ročmý pašák, trdlo a duracelka.