Špeciálna výstava poľovných sliedičov - Báč - 14.6.

15.06.2014 00:00

Či Brixiho na špeciálku prihlásiť alebo nie, som dosť dlho nosila v hlave. Minulý rok sme výstavy klubu neabsolvovali, rok predtým sme sa zúčastnili I. špeciálnej výstavy plemena v Čechách. Bola to úžasná akcia, na ktorú dodnes radi spomíname. Zvažovala som účasť a na poslednú chvíľu som sa rozhodla, že ideme. Túto výstavu mala posudzovať česká poradkyňa chovu - Ing. Vodáková Pospíšilová a ja som bola zvedavá, ako dopadneme. 

Aj napriek príprave sa nám do cesty plietli drobné prekážky - nesúlad medzi cestou naplánovanou a naštudovanou cez Google Maps s navigáciou, ktorá sa nás silou mocou snažila viesť cez Galantu, potom drobné zachádzky - nervozita mierne stúpala, ale na výstavisko sme dorazili o 9,55 h. A to sme zistili, že vodítko zostalo na chate - keďže Brixi iniciatívne sám naskakuje do auta, nepostrádali sme ho. Po chaotickom hľadaní kruhu sme si vyzdvihli číslo a stihla som akurát Brixiho vyčesať a nastupovali sme. Brixi bol prihlásený do triedy pracovnej, kde sme sa po prvýkrát stretli s Cerom Chelbar. Obaja sa predvádzali pekne, no pani rozhodkyni sa viac páčil jemnejší Cer. Brixi dostal výborný 2 a rec. CAC. Aj tak je však náš posudok veľmi pekný a musím za seba priznať, že veľmi objektívny. Som spokojná. 

A potom bol čas sa porozprávať so všetkými priateľmi a známymi, ale bolo mi potešením stretnúť aj tváre nové.

 

dodatočne - Brixi s pohárom na záhrade

 

 

Keďže u nás sa výstavy netešia veľkej obľube, bolo potrebné vymyslieť a skĺbiť program pre všetkých. Mužská časť rodiny dostala voľno a užívali si kúpanie na termálnom kúpalisku v Podhájskej. Poobede sme sa vybrali na prechádzku a skúsili sme pohľadať zrúcaniny kláštora. Podľa mapy je to Mariánska Čeľaď. Našli sme ho naozaj v zanedbanom stave a je len smutné, že taká úžasná stavba uniká pozornosti a zarastá burinou.

V nedeľu sme spiatočnú cestu dopĺňali zastávkami - prezreli sme si hrad v Leviciach

prezreli si skalné obydlia v Brhlovciach. Je až neuveriteľné, ako skromne vedeli ľudia žiť. 

a po celú cestu na východ domov nad nami plávali takéto prekrásne mraky